Monday, June 15, 2015

प्रकाशन क्रमसूची


      कथाक्रम

फुटपाथ, इन्द्रेणी, वर्ष ६, अंक ६, २०५४ वैशाख

एउटा नयाँ यात्रा, रचना वर्ष—४५, पूर्णाङ्क—८४ २०६२ असार—साउन

निर्णय, पूर्व क्षितिज वर्ष—१, अंक—२, २०५६, वैशाख—असार

परिचित अभिनय, समष्टि वर्ष—२५, अङ्क—५, २०६१÷६२ चैत्र—वैशाख

फुटपाथ, साहित्य सन्ध्या, वर्ष —१ अङ्क—५, २०५७ चैत

अविश्वास प्रस्ताव, अक्षर, वर्ष —१ अङ्क—२, २०६१ भदौ÷मंसिर

सन्त्रस्त आँखाहरु, मिर्मिरे, वर्ष —३३ अङ्क—९ पूर्णाङ्क—२३२, २०६१ पौष

हरियो बत्ती, नौलो कोसेली, पूर्णाङ्क—१७, २०५६ आश्विन

चुनावको मौसम, नौलो कोसेली, पूर्णाङ्क—१८, २०५७ आश्विन

निर्णय, हाँक साप्ताहिक, वर्ष —२२ अङ्क—५, २०६१ मंसिर

म यसरी फर्किएँ, अभिव्यक्ति, वर्ष ३६, पूर्णाङ्क १२२, २०६२ वैशाख

हुलिया, शब्द संयोजन, वर्ष—१, अङ्क—१२, २०६१ चैत्र

म यसरी फर्किएँ, वेदना, वर्ष—२९, अङ्क—१, पूर्णाङ्क—६५, २०५९ असार

म यसरी फर्किएँ, जनकशिक्षा सामग्री केन्द्र, स्मारिका, वर्ष—२४, २०६२ असोज

छोराको भाग्य, वेदना, वर्ष—२६, पूर्णाङ्क ६३—६४, २०५६ माघ—भदौ

हरियो वत्ती, साथी, वर्ष—१३, अङ्क—१, २०५४ वैशाख

छोराको भाग्य, नयाँ विहान, वर्ष—१, अङ्क—१, २०५५ मंसिर

निर्णय, जनमत, वर्ष—१६, अङ्क—६, पूर्णाङ्क—६५, २०५६ असार

हरियो बत्ती, विमोचन, वर्ष—२४, अंक—२, २०६२ वैशाख

पश्चिमतिर, साथी मासिक, वर्ष—१३, अंक—५, २०५४ असोज

एउटा नयाँ यात्रा, पूर्व क्षितिज, वर्ष—३, अंक—६, २०५८ चैत्र

निधो, वनिता, वर्ष—९, पूर्णाङ्क—२९, २०६४ वैशाख—असार

परिचित अभिनय, जनमत मासिक, वर्ष—२४, अंक—११—१२, पूर्णाङ्क—१२६, २०६४ पुस, मातृका पोखरेल विशेष अंक

कामरेड पाताल, जनमत मासिक, वर्ष—२४, अंक—११—१२, पूर्णाङ्क—१२६, २०६४ पुस, मातृका पोखरेल विशेष अंक

निर्णय, नोवेल, वर्ष—५, अंक—५, २०६४ साल

मौन संकेत, समकालीन साहित्य, पूर्णाङ्क ५६, २०६१ चैत

अँध्यारो गाउँ, स्रष्टा साहित्यिक चौमासिक , पूर्णाङ्क २, २०६२ साउन

निधो, जनक शिक्षा सामग्री केन्द्र लिमिटेड, स्मारिका, वर्ष २५, २०६३ असोज

मुक्ति, बगर, वर्ष २५, पूर्णाङ्क ७६, २०६३ मंसीर

घाम झुल्किनुअघि, नवयुवा, वर्ष ११, पूर्णाङ्क १११, २०६३ पुस

कमरेड पाताल, नवयुवा, वर्ष ११, पूर्णाङ्क ११३, २०६३ फागुन

खाली ठाउँ, नवयुवा, वर्ष १२, पूर्णाङ्क ११५, २०६४ वैशाख

घोडाको गन्ध, गरिमा, वर्ष २५ अङ्क ५, पूर्णाङ्क २९३, २०६४ बैशाख

बाध्यता, मिर्मिरे, वर्ष ३६, अङ्क १, पूर्णाङ्क २६०, २०६४ बैशाख

अँध्यारो गाउँ, नौलो कोसेली, पूर्णाङ्क २०, २०६३ कार्तिक

धुवाँ, नवयुवा, वर्ष १२, पूर्णाङ्क ११९, २०६४ भाद्र

सपनाहरुको खोजी, नवयुवा, वर्ष १२, पूर्णाङ्क १२२, २०६४ मंसिर, पुस

देवीदत्तको चिन्ता, नवयुवा मासिक, वर्ष १३, पूर्णाङ्क १३०, २०६५ भाद्र

छोराको भाग्य, प्रतिनिधि नेपाली लघुकथाहरु, प्रकाशक – विवेक सिर्जनशील प्रकाशन प्रा. लि., २०६५, बैशाख

कमरेड पाताल, पञ्चावति स्मारिका – २०६५

कमरेड पाताल, sahityaghar.com, 15 Novembar, 2007

खाली ठाउँ, Nepaljapan.com, 24, September, 2008

देवीदत्तको चिन्ता,Freenepal,com, 27, Octover,2008

घाम झुल्किनुअघि, सुनकोशी आवाज मासिक, वर्ष २, अङ्क १५, २०६५ भदौं–असोज

मौन संकेत, नयाँ अग्रगमन मासिक, वर्ष ३ पूर्णाङ्क १८, २०६५ असोज

सपनाहरुको खोजी, दृष्टिकोण (जनमोर्चा नेपाल का.जि.स.को मुखपत्र), वर्ष १ अङ्क १, २०६५ साल

घाम झुल्किनुअघि, कौशिकी मासिक, वर्ष ८ अङ्क ६, पूर्णाङ्क ८५, २०६५ असोज

धुवाँ, रचना द्वैमासिक, वर्ष ४८ पूर्णाङ्क ९९ कार्तिक–मंसीर २०६५

कालो चस्मा, मधुपर्क मासिक, वर्ष ४१ अङ्क ९ पूर्णाङ्क ४७६, २०६५ माघ

मुक्ति, शब्दाङ्कुर साहित्यप्रधान मासिक, वर्ष ८ अङ्क ३ पूर्णाङ्क ८७, २०६५ पुस

घोडाको गन्ध, अग्रदिशा माशिक, वर्ष १ अङ्क ४ २०६५ माघ

    बाध्यता , अभिव्यक्ति द्वैमासिक, बर्ष –३९, पूर्णाङ्क –१३९, २०६५ पुस–माघ

भत्किएको घरनेर, मूल्याङ्कन मासिक, बर्ष–२७, पूर्णाङ्क–१७५, २०६६ असोज

देवीदत्तको चिन्ता, नौलो कोशेली, सामयिक संकलन, पूर्णाङ्क–२३, २०६६ कार्तिक

घाम झुल्किनुअघि, पहल साहित्यिक त्रैमासिक, वर्ष–२, अङ्क–५, २०६६ कार्तिक–पुस

खाडल, शब्दयात्रा त्रैमासिक, वर्ष–१, अङ्क–१, २०६६ फागुन

धुँवा, शुक्ला प्रवाह कथा विशेषांक, २०६६, शुक्ला साहित्य संगम , तनहुं

थवाञ् हेर्ने रहर, नवयुवा मासिक, वर्ष( १५, पूर्णाङ्क (१४९, अुसार २०६७

घोडाको गन्ध, दलित सन्देश, वर्ष ( २, अंक ( ३ असार, २०६७

खाडल, अक्षय अक्षर साहित्यिक त्रैमासिक, बर्ष ( ७ ,अंक १ पूर्णाङ्क २० बैशाख –असार २०६७

खाडल, अक्षलोक साहित्यिक त्रैमासिक, पूर्णाङ्क ३८ असोज २०६७

खाडल, नयांँ कोसी मासिक, बर्ष ३ अंक ७  पूर्णाङ्क, २८ कार्तिक १५(मंसिर १५, २०६७

उज्यालोको प्रतिक्षा, नवयुवा मासिक बर्ष (१५,पूर्णाङ्क (१५३ कार्तिक (मंसिर २०६७

मुक्ति, जनज्वार त्रेमासिक बर्ष (१, अंक (१ कार्तिक २०६७

मुिक्तनगर, कलम त्रैमासिक, बर्ष -१९,  अंक -१, पूर्णाङ्क -५५ साउन असोज २०६७

थवाञ् हेर्ने रहर, नौलो कोसेली सामयिक संकलन पूर्णाङ्क -२४,  २०६७ साल कार्तिक

भत्किएको घरनेर, बिहानी बर्ष( ८, अंक (२ ,२०६७ कार्तिक

मौन संकेत, लोकभावना बष(४, अंक( २पूर्णाङ्क (११, २०६७ असोज (मंसिर

कालो चस्मा, मधुपर्क,  प्रतिनिधि कथा अंक( २०६८ जेठ

भत्किएको घरनेर, समकालिन नेपाली कथाहरु, आकृति प्रकृति प्रकाशन प्रा.लि (२०६७)

भिन्न भिन्न सपनाहरु, मूल्यांकन मासिक, साउन २०६८

मुक्तिनगर, महामण्डल त्रैमासिक, बर्ष (४ अंक (१ पूर्णाङ्क (१३ साउन असोज २०६८

बाढीको आवाज, न्यज्या खल, स्वर्ण जयन्ती स्मारिका , नेपाल संवत १०८२ वि.सं २०६८ असोज

थवाङ्ग  हेर्ने रहर, लोकभावना त्रैमासिक , बर्ष ( २ पूर्णाङ्क (१५, २०६८ असोज मंसिर

बाढीको आवाज, अनामनगर, रजत महोत्सव, स्मारिका २०६८, सामाजिक बिकास समाज, अनामनगर

थवाञ् हेर्ने रहर,चन्द्रगिरी साहित्यिक त्रैमासिक, बष( २,  अंक( १ , पूर्णाङ्क (२ , साउन असोज २०६८

देवीदत्तको चिन्ता, जागृति नव उद्घोष, साहित्यिक त्रैमासिक बर्ष १ अंक ( १ २०६८ कार्तिक( पौष

कमरेड पाताल, कर्मचारी आवज धुलिखेल काभ्रे बर्ष (१ (अंक( १ २०६८ आश्विन

मुक्तिनगर, कटारी स्मारिका २०६८ बर्ष १ अंक १, २०६८ असोज

खाडल, समष्टी त्रैमासिक, बर्ष -३२ , अंक -२ , पूर्णाङ्क -८१, २०६८ असोज -कार्तिक

 इतिहासको चिहान माथि उभिएर , गरिमा मासिक, २०६९ साउन

 इतिहासको चिहान माथि उभिएर , थुँगा त्रैमासिक , वर्ष - १, अङ्क -१ , २०७१ बैशाख - असार

 मुक्तिनगर , सुनाखरी सन्देस , वर्ष -१ , अङ्क -३ , २०७० चैत - बैशाख

 हरियो बत्ती, जनताको साहित्य , वर्ष -४० , माघ २०७०

 चियाको खैरो जालो , मधुपर्क मासिक , पूर्णाङ्क - ५३५ , पुष - २०७०

 इतिहासको चिहान माथि उभिएर ,हिमालपहाडका कथा - २०७१


खाडल, अक्षय अक्षर साहित्यिक त्रैमासिक, वर्ष– ७, अङ्क– १ पूर्णाङ्क–२०, वैशाख–असार २०६७

खाडल, अक्षलोक साहित्यिक त्रैमासिक, पूर्णाङ्क– ३८ असोज– २०६७

खाडल, नयाँ कोसी मासिक, वर्ष– ३, अङ्क– ७, पूर्णाङ्क– २८ कार्तिक– १५÷मङ्सिर– १५– २०६७

उज्यालोको प्रतिक्षा, नवयुवा मासिक वर्ष– १५, पूर्णाङ्क– १५३ कार्तिक– मङ्सिर, २०६७

मुक्ति, जनज्वार त्रैमासिक, वर्ष– १, अङ्क– १, कार्तिक २०६७

मुक्तिनगर, कलम त्रैमासिक, वर्ष– १९, अङ्क– १, पूर्णाङ्क– ५५ साउन–असोज, २०६७

थवाङ हेर्ने रहर, नौलो कोसेली सामयिक संकलन, पूर्णाङ्क– २४, २०६७ साल कार्तिक

भत्किएको घर नेर, विहानी वर्ष ८, अङ्क– २, २०६७ कार्तिक

मौन संकेत, लोकभावना, वर्ष– ४, अङ्क– २, पूर्णाङ्क– ११ २०६७ असोज÷मङ्सिर

कालो चस्मा, मधुपर्क, प्रतिनिधि कथा अङ्क, २०६८ जेठ

भत्किएको घर नेर, समकालीन नेपाली कथाहरु, आकृति प्रकृति प्रकाशन प्रा.लि. (२०६७)

भिन्नभिन्न सपनाहरु, मूल्याङ्कन मासिक, साउन– २०६८

मुक्तिनगर, महामण्डल त्रैमासिक, वर्ष– ४, अङ्–, पूर्णाङ्क– १३ साउन÷असोज– २०६८

बाढीको आवाज, न्यजा खल, स्वर्ण जयन्ती स्मारिका, नेपाल संवत् १०८२ वि.सं. २०६८ असोज

थवाङ हेर्ने रहर, लोकभावना त्रैमासिक, वर्ष– २, पूर्णाङ्क– १५, २०६८ असोज–मङ्सिर

बाढीको आवाज, अनामनगर, रजत महोत्सव, स्मारिका, २०६८, सामाजिक विकास समाज, अनामनगर

अँधेरी रातको एउटा कथा, अन्तर्दृष्टि साहित्यिक त्रैमासिक , बर्ष -२४ , अंक -१  , पूर्णाङ्क -३९ , २०७२  जेठ

थवाङ हेर्ने रहर, चन्द्रागिरी साहित्यिक त्रैमासिक, वर्ष– २, अङ्क– १ पूर्णाङ्क– २ साउन–असोज २०६८

देवीदत्तको चिन्ता, जागृति नव उद्घोष, साहित्यिक त्रैमासिक वर्ष– १, अङ्क– १, २०६८ कार्तिक–पौष

कमरेड पाताल, कर्मचारी आवाज, धुलिखेल काभ्रे, वर्ष– १, अङ्क– १ २०६८ असोज

मुक्तिनगर, कटारी स्मारिका– २०६८, वर्ष– १, २०६८ असोज

खाडल, समष्टि द्वैमासिक, वर्ष– ३२, अङ्क २÷पूर्णाङ्क ८१, २०६८ असोज÷कार्तिक

 मुक्तिनगर, प्रतिरोध, वर्ष– ३, अङ्क– १, पुस २०६९

 मुक्तिनगर, साहित्य ज्योति– २०६९

 इतिहासको चिहानमाथि उभिएर– नौलो कोसेल,ि सामयिक संकलन, २५ रजत अङ्क, २०६९ कार्तिक

 इतिहासको चिहानमाथि उभिएर– जनमत मासिक ...

 इतिहासको  चिहानमाथि उभिएर, गरिमा मासिक वर्ष– २०६९ साउन...

 चियाको खैरो जालो, मधुपर्क मासिक, २०७० मङ्सिर

 इतिहासको चिहान माथि उभिएर, हिमाल पहाडका कथा प्रथम संस्करण– २०७१, सम्पादक– होमशङ्कर           बास्तोला ।

‘अँधेरी रातको एउटा कथा’, इच्छुक त्रैमासिक, वर्ष– १ अङ्क– १ कार्तिक– पौष– २०७१

अनिश्चित यात्रा, मधुपर्क मासिक, पूर्णाङ्क– ५५१÷वैशाख– २०७२

 इतिहासको चिहानमाथि उभिएर, हिमाली गुराँस, वर्ष– १८ पूर्णाङ्क– ५४, २०७१–०७२ चैत्र वैशाख

 उज्यालोको प्रतिक्षा, सुलेख  मासिक वर्ष– ४ ,अङ्क– २ , पूर्णाङ्क– ३३ , जेठ २०७२ 

 म निदाएको छैन, ज्योति साहित्यिक त्रैमासिक , वर्ष– ११ , पूर्णाङ्क– २८ ,मङ्सिर २०७२ 

 मुक्तिनगर , सुलेख, साहित्यिक मासिक , वर्ष - ४, अङ्क - १०, पूर्णाङ्क– ४१, माघ - २०७२ 


कविताक्रम

फरक फरक मुर्दाघाटहरु, साप्ताहिक बुधवार, २०६१, पुष १४ गते

टोप आतङ्क, जनएकता साप्ताहिक, २०६१ जेठ ४ गते

सूर्य उदाउ अब, समीक्षा, वर्ष २९, अंक ५०, २०४५

म देश पढ्दैछु, समीक्षा, वर्ष, ३१, अंक ३४, २०४६

आकाश तिमीलाई निम्ता छ, वेदना, पूर्णाङ्क ४५—४७, २०४६

दरबारमार्गमा शहीदका रगत रुँदैछन्, आलोचना त्रैमासिक, वर्ष १, अंक १, २०४७ पौष

यसपटक दशैंमा, हाम्रो सिर्जना, वर्ष १, अंक २, २०६२ आश्विन

यसपटक दशैंमा, किपू, वर्ष ७, अंक २, २०५७ कात्र्तिक

यसपटक दशैंमा, मूल्य बोध, वर्ष २, अंक १, २०६१ कात्र्तिक

सर्प पूजा, तेस्रो सहस्राब्दी मासिक, वर्ष १, अंक ३, २०५८ जेठ

प्रिय मान्छेका गीतहरु, जनएकता साप्ताहिक २०५८ माघ २२ गते

सेता दरबार, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५ अड्ढ २९, २०५६ साल फागुन २ गते

नागरिक, कौसिकी कविता पात्रो – २०५९

उज्यालो हुनुअघि, साप्ताहिक बुधवार, वर्ष ८, अंक ३३, २०५९ भदौ

साक्षी, नेपाली साहित्य, वर्ष १६, अंक १, २०५४ वैशाख—असार

अजम्बरी कविता, जनएकता, वर्ष ४, अंक ४८, २०५६ असार ७ गते

मरुभूमि शिखर र आस्था, नयाँमोर्चा साप्ताहिक, वर्ष ६, अंक ४०, २०५६ साउन

आज पनि उनै आए, वेदना, पूर्णाङ्क ५४, २०५२ वैशाख—असार

आफ्नै जस्तो लाग्यो, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५, अंक १८, २०५६ मंसिर ६ गते

भीमान जङ्गलको यात्रा, वर्तमान साहित्य, अंक ३, २०५२ साल

आज पनि उनै आए, जनादेश साप्ताहिक, वर्ष १, अंक ४९, २०४६ असार २३

४६ चैत्रको सडक, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष १, अंक ३९, २०५२ चैत्र २६

सेतो दरबार, योजना साप्ताहिक, वर्ष १६, अंक ७, २०५५ जेठ १४ गते

क्रमभङ्ग, जनादेश साप्ताहिक, वर्ष ८, अंक ४३, २०५६ भाद्र १५ गते

बाटाहरु—१, कविता पूर्णाङ्क ७९, २०५९ पुष—चैत्र

बाटाहरु—२, कविता पूर्णाङ्क ७९, २०५९ पुष—चैत्र

छोङपाङ तिमीले कस्तो सपना देख्यौ, समकालीन नेपाली कविता, प्रकाशक–अखिल नेपाल जनसाँस्कृतिक       सँघ, २०५७ पुस

उसले पनि हाम्रै जस्तो कुरा गर्छ, साहित्यसन्ध्या, वर्ष १, अंक ३, २०५७ माघ

बाटाहरु—३, अक्षलोक, पूर्णाङ्क २३, २०६० वैशाख

दुष्मनहरु सुरक्षित रहेको बेला, सहयात्री, वर्ष २, अंक २, पूर्णाङ्क ३, २०५७ असोज

यात्राको एउटा दृष्य, संस्कृति, अंक ५, २०६० असोज

स्वयम्भूका आँखासँग, कलम, वर्ष १०, अंक १, पूर्णाङ्क ३२, २०५९ मंसिर—माघ

अँध्यारोको विरुद्धमा, अंशु,  साहित्यिक त्रैमासिक ु, वर्ष १, अंक १, २०५७ असोज

म तिम्रा कविताको विरुद्धमा लेख्छु, नव कविता, पूर्णाङ्क ५२, शारदीय अंक, २०५८

जलजला, साहित्य सन्ध्या, वर्ष १, अंक १०, पूर्णाङ्क १०, २०५८ भाद्र

कलिला जूनहरुको श्रद्धाञ्जलीमा, समष्टि, वर्ष २३, अंक ६, २०६० जेठ—असार

कलिला जूनहरुको श्रद्धाञ्जलीमा, विद्युत्तरङ्ग, पूर्णाङ्क ७, २०६० भाद्र

एउटा पूजारीको आत्मब्यथा, ............................................. २०६० असोज

अजम्बरी कविता, विद्युत सन्देश, २०६२ असार

दुख्ने मनहरुसँग, झिसमिसे, वर्ष २३, पूर्णाङ्क ३६, वैशाख÷जेठ÷असार, २०५८

राजमार्ग र चिन्तित मनहरु, अक्षलोक, पूर्णाङ्क २६, २०६१ वैशाख

भविष्यका लागि, नादविन्दु, वर्ष ५, पूर्णाङ्क ५, २०६० असोज

सर्त, जनमत, वर्ष २४, अंक ११—१२, पूर्णाङ्क १२६, २०६४ पुष, मातृका पोखरेल विशेष अंक

टोप आतङ्क, जनमत, वर्ष २४, अंक ११—१२, पूर्णाङ्क १२६, २०६४ पुष, मातृका पोखरेल विशेष अंक

वनफूल र सपना, जनमत, वर्ष २४, अंक ११—१२, पूर्णाङ्क १२६, २०६४ पुष, मातृका पोखरेल विशेष अंक

म खोज्दैछु अर्को अमलेखगञ्ज, जनमत, वर्ष २४, अंक ११—१२, पूर्णाङ्क १२६, २०६४ पुष, मातृका पोखरेल       विशेष अंक

अनुहारहरु, जनमत, वर्ष २४, अंक ११—१२, पूर्णाङ्क १२६, २०६४ पुष, मातृका पोखरेल विशेष अंक

वनफूल र सपना, विध्युत  सन्देश, वर्ष ९, अंक ६, २०६४ कार्तिक

म खोज्दैछु अर्को अमलेखगञ्ज, शिवपुरी सन्देश, वर्ष १२, पूर्णाङ्क ३५, माघ—चैत, २०६३

सवै कुरा साँचो हुनेछ, अकाल कुसुम, वर्ष २, अंक ३, २०६३ असोज

सबै कुरा साँचो हुनेछ, विद्युत्तरङ्ग, वर्ष १०, अंक १०, २०६३ श्रावण

टुकुचा, मिर्मिरे, वर्ष ३४, अंक ९, पूर्णाङ्क २४४, २०६२ पुस

सबै कुरा साँचो हुनेछ, शिवपुरी सन्देश, वर्ष ११, पूर्णाङ्क २९, २०६२ असोज

खै ! त उसको पसिना, अन्तर्वोध, वर्ष २, अंक ३, २०६२, कार्तिक

राजमार्ग र चिन्तित मनहरु, विद्युत्तरङ्ग, पूर्णाङ्क ८, २०६१ भदौ

उनीहरुले सोचेको भए, पहल, वर्ष ६, अंक ३, कार्तिक, पुस, २०६३

अभिशप्त पर्खाल, कलम, वर्ष २, अंक ३, पूर्णाङ्क ५, साउन २०५१

ऊ र मेरो यात्रा, निर्माण, वर्ष १८, पूर्णाङ्क ३३, अगस्त १९९८

नयाँ वर्ष– २०६१, नाद विन्दु, वर्ष ६, पूर्णाङ्क ६, २०६१ असोज

खै ! त उसको पसिना, नव आकांक्षा, वर्ष ५, अंक १, वैशाख—अषाढ, २०६२

फरक आँखाका यात्रीहरु, विद्यत्तरङ्ग, वर्ष ५, अंक ५, २०५८ भदौ

बाँझो जमिन र हलीहरु, साहित्यसागर, वर्ष ९, अंक १, पूर्णाङ्क १४, वैशाख—आषाढ २०६४

टोप आतङ्क, जनमत, कविता (खण्ड २), २०६४ जेठ

वनफूलल र सपना, जनमत : कविता (खण्ड २), २०६४ जेठ

राजमार्ग र चिन्तित मनहरु, अक्षलोक, पूर्णाङ्क २६, २०६१ असोज

सबै कुरा साँचो हुनेछ, कलम, वर्ष १३, अंक १, पूर्णाङ्क ४१—४२, २०६२ फाल्गुण

कविताको मौसम, अक्षलोक, पूर्णाङ्क २७, २०६२ वैशाख

त्यो दिन पर्खिएका रातहरु, चिमाल, वर्ष १४, अंक ७, २०५१ असोज

भोलिको तस्विर, शब्द संयोजन, वर्ष २, अंक ९, पूर्णाङ्क ११, २०६२ पुस

टोप आतङ्क , जनएकता साप्ताहिक, २०६१ जेठ ४ गते

भविष्यका लागि, समय द्वैमासिक, वर्ष १, अंक २, २०५० कार्तिक÷मंसिर

सर्त,  अक्षलोक, पूर्णाङ्क २५, २०६१ वैशाख

ऊ बगर, खडेरी पर्खन्छ, अक्षर, वर्ष २, अंक १ पूर्णाङ्क ५, भदौ—मंसिर, २०६२

नयाँ वर्ष–२०६१, रातो थुँगा, वर्ष १४, पूर्णाङ्क ९, २०६१ वैशाख

राजमार्ग र चिन्तित मनहरु ,  अक्षलोक, पूर्णाङ्क २६, २०६१ वैशाख

नयाँ शताब्दीको थोत्रो मान्छे , शब्द संयोजन, पूर्णाङ्क—४,२०६१–साउन

अनुहारहरु, नेपाल साप्ताहिक, वर्ष ५, अङ्क १०, २०६१ असोज

उसको मृत्युमा,  हाम्रो एकता त्रैमासिक, वर्ष १, अङ्क २, ०६१ असोज

कविताको विषय,  अक्षलोक, पूर्णाङ्क २७, २०६२ बैशाख

फरक फरक मुर्दाघाटहरु, निर्झर , पूर्णाङ्क १, २०६२ वैशाख

कसको जमिन ? अन्तर्बोध पूर्णाङ्क ३, ०६२ जेठ

सबै कुरा साँचो हुने छ , अकाल कुसुम त्रैमासिक, वर्ष २, अङ्क ३, ०६३ असोज

ऊ बगरस खडेरी पर्खन्छ,  अक्षर, पूर्णाङ्क—५, २०६२—मङ्सिर

टुकुचा, मिर्मिरे, मासिक पूर्णाङ्क—२४४, २०६२ पुस

An Episode of the Jorney, Sathi, Year-20 ,Issue-41 , June- 2005

टोप आतङ्क, नागार्जुन, पूर्णाङ्क–१३, २०६२ पुस

अचेल मान्छेहरु,  विजय शब्द बिम्ब (कविता सङ्कलन, २०६३)

उनीहरुले सोचेको भए, भानु, वर्ष ४३, अंक ९४, २०६३ श्रावण

बाँझो जमिन र हलीहरु, साथी, वर्ष २१, पूर्णाङ्क ४३, २०६३ जेठ

भोलिको तस्विर, दोभान त्रैमासिक, वर्ष ७, अंक १, वैशाख—साउन, २०६३

भोलि, नौलो बिहानी मासिक वर्ष ९ अङ्क ४, २०६३ असोज

म खोज्दैछु अर्को अमलेखगन्ज, जनादेश साप्ताहिक वर्ष –१६, अङ्क–४, २०६३ मङ्सीर

सिंहदरबार, मधुपर्क मासिक, २०६३ पुस

समय, अग्रगति साप्ताहिक, वर्ष–१, अंक–१७, २०६३ पुस

वनफूल र सपना, हाम्रो जलजला मासिक, पूर्णाङ्क, ११, २०६३ पुस

उदयपुर, गरिमा वर्ष –२५, पूर्णाङ्क –२९०, २०६३ माघ

सडकको सिकार, कलम, पूर्णाङ्क–४४–४५,२०६३, आश्वीन–फागुन

पहिरो, शारदा मासिक ,वर्ष–१, अङ्क–४, २०६४, वैशाख

मित्रताको आकाश, मधुपर्क मासिक, वर्ष–४०, अङ्क–८, पूर्णाङ्क–४६३,  २०६४ पुस

टोप आतङ्क, मूल्याङ्कन मासिक, २०६४ असोज

दिल्लीका मच्छरहरु,  गोरखापत्र दैनिक वर्ष–१०८, अङ्क–५४, २०६५ असार १४ गते शनिबार

नयाँ प्रभातको खोजीमा, दिशाबोध पाक्षिक, वर्ष ११ अङ्क १, २०६५ साउन (१–१५)

यूद्धको नाट्यशाला , दिशाबोध पाक्षिक, वर्ष ११ अङ्क ६, २०६५ (असोज १५ –कार्तिक १५)

आज पनि नै आए, वेदना त्रैमासिक, वर्ष २२ अङ्क १, पूर्णाङ्क ५४, २०५२ बैसाख–असार

नयाँ प्रभातको खोजीमा, दायित्व द्वैमासिक, वर्ष २२ पूर्णाङ्क ६२, २०६५ असोज कार्तिक

स्वयम्भूका आँखासँग, नौलो विहानी मासिक, वर्ष ११ अङ्क १, २०६५ असार–साउन

सपनाहरु हराएपछि,  मूल्याङ्कन मासिक, वर्ष २७ पूर्णङ्क १६८, २०६५ माघ–फागुन

अब आफ्नै बाटो रोज्नु पर्छ, अन्र्तबोध त्रैमासिक बर्ष ६, पूर्णाङ्क –११, २०६६ बैसाख –असार ।

मित्रताको आकाश, शब्द संयोजन मासिक, बर्ष ५, अंक ११, पूर्णाङ्क ५८, २०६५ फागुन ।

दिल्लीका मच्छरहरु , कलम त्रैमासिक,  पूर्णाङ्क ५०, २०६६ साल असार ।

म खोज्दै छु अर्को अमलेखगञ्ज , शब्द सिन्धु त्रैमासिक, बर्ष १ अंक १, २०६६ बैसाख–असार ।

ऋषिकुटीतिर फर्केर हेर्दा ,मधुपर्क मासिक, बर्ष ४२, अङ्क ३, पूर्णाङ्क ४८२, २०६६ साउन ।

नयाँ आँधिको स्वागतमा, शारदा मासिक, वर्ष–३, अङ्क–२, पूर्णाङ्क–१९, २०६६ भदौ

मित्रताको आकाश, हाम्रो जलजला मासिक, वर्ष–८, पूर्णाङ्क–३९, २०६६ असोज

सेतो दरबार, गणतन्त्रको खेती (कविता संगालो ) २०६७ जेष्ठ

अनेकोटले हेर्ने आँखा, कलम वर्ष १८, पूर्णांक ५४, २०६७ वैशाख असार

दिल्लीका मच्छरहरु, जनमत मासिक,  पूर्णांक १५५,असार २०६७

पहिरो, दलित संदेश मासिक, वर्ष १, अंक ८,पुष २०६६

माटोको गन्ध, गरिमा मासिक , वर्ष २८, अंक ९, पूर्णांक  ३३३, भदौ २०६७

मित्रताको आकास, झझको, अनेसास बेलायत च्याप्टर सुभारम्भ अंक २०६७

अनेकोटले हेर्ने आंखा, अग्निज्वाला मासिक, बर्ष १ अंक ७ २०६७ पुस माघ

बुढो घोडा, शिवपुरी सन्देश बर्ष १६,  पूर्णाङ्क ५ ( स्वर्ण अंक ) २०६७ कार्तिक पुस

नागार्जुनको सर्प, नवप्रज्ञापन,  पूर्णाङ्क ५०, २०६७ कार्तिक पुस

बुढो घोडा, शव्दसंयोजन मासिक, बर्ष ७, अंक १० , पूर्णाङ्क ८१ माघ २०६७

मान्छेहरूको भर्याङ्ग, मधुपर्क मासिक, २०६८ असोज बर्ष ४४  अंक-५   पूर्णाङ्क ५०८

दिल्लीका मच्छरहरु, हाम्रो ध्वनि मासिक, गुवाहटी, असम, भारत बर्ष ४१, अंक ४,   पूर्णाङ्क ३०६,  माघ–          फागुन २०६८

मैले उतिबेलै भनेको थिएं, प्रतिभा प्रवाह, बर्ष २ , अंक ३ ,  पूर्णाङ्क १७, २०६८ माघ

मैले उतिवेलै भनेको थिएं कबिता, चार महिने पत्रिका, ने.रा.प्र प्रतिष्ठान,  पूर्णाङ्क ९२, असोज पुष २०६८            माघ

मैले उतिवेलै भनेको थिएं, नयाँ यात्रा, बर्ष १,  अंक १,  २०६९ बैशाख

 भर्खरै जस्तो लाग्छ , कलम साहित्यिक त्रैमासिक , वर्ष -२१ , अङ्क -१  ,पूर्णाङ्क - ५६ ,साउन -असोज २०६९

भर्खरै जस्तो लाग्छ , शिवपुरी सन्देश  , वर्ष -१९ ,पूर्णाङ्क - ६० ,बैसाख -असार - २०७० 

उपाध्याय बाजेको मम पसल , नयाँ यथार्थ , वर्ष -४, अङ्क -३ ,पूर्णाङ्क- ४, माघ -चैत - २०७०

उपाध्याय बाजेको मम पसल , शाल्मली मासिक , २०७० चौथो अङ्क

कसको जमिन , प्रज्ञा समकालीन प्रतिनिधि नेपाली कथा ,भाग -२ वि.स. - २०७०

भॊलिको तश्वीर ,  प्रज्ञा समकालीन प्रतिनिधि नेपाली कथा ,भाग -२ वि.स. - २०७०


मैले उतिबेलै भनेको थिएँ , पर्यटन र सिर्जना , रामकृष्ण सिर्जना प्रतिष्ठान , संस्करण - २०७१

 मान्छेहरूको भर्याङ्ग - प्रलेस पर्वत , वर्ष - ६ , पूर्णाङ्क -३ , मङ्सिर - २०७१

मित्रताको आवाज, झझल्को, अनेसास बेलायत च्याप्टर सुभारम्भ अङ्क– २०६७

अनेकोटले हेर्ने आँखा, अग्निज्वाला मासिक, वर्ष– १ अङ्क– ७, २०६७ पुस÷माघ

बूढो घोडा, शिवपुरी सन्देश, वर्ष १६, पूर्णाङ्क– ५ (स्वर्ण अङ्क) २०६७ कार्तिक÷पुस

नागार्जुनको सर्प, नवप्रज्ञापन, पूर्णाङ्कन– ५०, २०६७ कार्तिक÷पुस

बूढो घोडा, शब्द संयोजन मासिक, वर्ष– ७, अङ्क– १०, पूर्णाङ्क– ८१ माघ– २०६७

मान्छेहरुको भ¥याङ, मधुपर्क मासिक, २०६८ असोज वर्ष– ४४, अङ्क– ५, पूर्णाङ्क– ५०८

दिल्लीका मच्छरहरु, हाम्रोध्वनि मासिक, गुवाहटी, असम, भारत वर्ष– ४१, अङ्क– ४, पूर्णाङ्क– ३०६, माघ–       फागुन २०६८

मैले उतिबेलै भनेको थिएँ, प्रतिभा–प्रवाह, वर्ष– २, अङ्क– ३, पूर्णाङ्क– १७, २०६८ माघ

मैले उतिबेलै भनेको थिएँ, कविता, चारमहिने पत्रिका, नेपाल प्रज्ञा–प्रतिष्ठान, पूर्णाङ्क– ९२, असोज–पुस          २०६८

मैले उतिबेलै भनेको थिएँ, नयाँ यात्रा, वर्ष– १, अङ्क– १, २०६९ वैशाख

लेख्नै बाँकी छ, अभिनव वर्ष– १३, अङ्क– २३, वैशाख २०७१

नरेश शाक्यका आँखा , शव्द संयोजन, वर्ष -१२, अङ्क - ७, पूर्णाङ्क - १३८, कार्तिक - २०७२ 

 सडकको सिकार, हिमाली गुराँस द्वैमासिक , वर्ष -१९ , पूर्णाङ्क - ५७ , असोज - कार्तिक २०७२ 

 नक्कली हावा, हिमाली गुराँस द्वैमासिक , वर्ष - १९ , पूर्णाङ्क - ५९ , माघ - फागुन , २०७२ 



गीतक्रम
लोकतन्त्र, नौलो कोसेली, पूर्णाङ्क २१, २०६४ कार्तिक



बाल कविताक्रम
हिमाल, बालक, वर्ष ४३, अंक २, २०६४ असोज



टिप्पणि/समीक्षा/व्यक्तित्व/संस्मरण/लेख

“शरद बनेपा ः हिजो र आज”, ज्ञानगुनका कुरा ,अंक ६१, २०५७ चैत, सिर्जना र साधनाका दोभान, मोहन दुवाल, संपादक—शेषराज शिवाकोटी.......

“अन्तरका सुसेलीहरु एक पाठकका आँखामा”, जनएकता साप्ताहिक,  वर्ष ९, अंक ४० , २०६१ साल जेठ १८ गते

“भूपाल अर्चना भाट प्रबृत्तिको राम्रो नमूना” — जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ....., अंक .......,

“आनन्देव भट्ट मेरो आँखामा”, ज्ञानगुनका कुरा अंक २१, २०६४ अशोज, आनन्देव भट्ट अक्षरको अभिवादन, संपादक—शेषराज शिवाकोटी..............

“निनु चापागाई ःएक व्यक्ति केही व्यक्तित्व” — चापागाईं वंशगीता, चापागाइ सेवा समाज, काठमाण्डु – २०६१

“खोटाङ्गका कविताहरुले बोकेको मूल्य बोध” — जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ६, अंक ३७, २०५८ वैशाख १७ गते

”सामाजिक मूल्यको कसिमा ‘इच्छुक’ का कविताहरु ” — जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५, अंक ८, २०५६ साल भाद्र ७ गते

“माओवादीको सांस्कृतिक चिन्तन ः माओको सम्मान कि अपमान”— जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ७, अंक २३, २०५८ साल पुष ९ गते

“झापाको लक्ष्मी जयन्ती ः केही प्रश्न केही जिज्ञासा”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५, अंक १७, २०५६ कार्तिक २९

“अर्को वालीको तयारीमा, कवि उदासी”, जनएकता साप्ताहिक वर्ष ६, अंक १६, २०५७ साल पौष ३ गते सोमवार

“अमृत राय ः जीवनका पन्नाहरुमा”, प्रलेस, वर्ष –४, पूर्णाङ्क –७, २०५३ साल माघ – चैत

“के अभिव्यक्ति स्वतन्त्रता वर्गीय हुँदैन”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ६, अंक ३१, २०५७ साल चैत ६ गते

“महाश्वेतादेवी, जनयुद्ध र कविताको मूल्य”, नयाँमोर्चा साप्ताहिक, वर्ष ६, अंक ३६, २०५६ साल, श्रावण ४ गते सोमबार

“प्राज्ञ सभा र प्रश्रितको राजिनामा”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५, अंक १, २०५६ असार १४ गते

“सामाजिक मूल्यको दृष्टिमा शीतविन्दुका कविताहरु ”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ८, अंक २०, २०५९ साल पुष १ गते

“खोटाङ्गको आकाशमा चम्किएका ताराहरु ”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ७, अंक ३६, २०५९ वैशाख १६ गते

सँगै जुटौं ! पारीको खान्की डकार्नेहरुका विरुद्धमा, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ३, अंक ३९, २०५५ वैशाख १४ गते

पुनर्वहालीः कथासंग्रहका उपलब्धिहरु, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ३, अंक २२, २०५४ पुष १४ गते

मई दिवसः प्रगतिवादी सिविरमा अर्को उपलब्धि, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष २, अंक ४७, २०५४ जेठ २७ गते

“कविताको बजारमा कविता खोज्नुपर्ने बेला”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ७, अंक ४२, २०५९ जेठ १३ गते

“कवि नरेश शाक्यको कविता यात्रामा ‘परिवेशको स्थान”, मियो, वर्ष १, अंक २, २०५७ असोज

“कवि नरेश शाक्यको कविता यात्रामा ‘परिवेशको स्थान”, जनएकता साप्ताहिक वर्ष ४, अंक २५, २०५६ साल माघ ३ गते

“साहित्यिक पत्रकारिता र पोखरा गोष्ठी”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ६, अंक ५, २०५७ श्रावण २३ गते

“प्रलेस ‘साइलक’ र भट्टज्यूको साझा मंच”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष २, अंक १५, २०५३ असोज २१ गते

“मैथिली कविहरुको लहान गोष्ठी”, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ९, अंक ९, २०६० भाद्र ८ गते

“घाम घामजस्तो छैन’ एक पाठकका दृष्टिमा”, जनएकता साप्ताहिक,, वर्ष ७, अंक २८, २०५८ माघ १५ गते

“समकालीन नेपाली कविता’ मा व्यक्त संकीर्णता, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ६, अंक ४२ , २०५८ जेठ २२ गते

प्रसासको निर्माणः केही चुनौति र सम्भावनाहरु, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ८, अड्क  १४, २०५९ असोज २१ गते सोमबार

इसास चौथो राष्ट्रिय सम्मेलनसम्म आइपुग्दाः जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५ अंड्क  ४३, २०५७ साल जेठ ९ गते सोमबार

लुसुनबाट हामीले के सिक्ने?, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ७ अड्क  १४, २०५८ असोज १५ गते

पोषरमण चापागाईंको लप्सीधारो र मेरा केही प्रश्नहरु, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५ अड्क  ४७, २०५७ साल असार ५ गते

कवि दुवाल र मानवीय सम्वेदनाहरु, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ४ अड्ढ ४४, २०५६ साल जेठ १० गते

सिक्किमले नेपाली भाषा साहित्यको विकास कसरी ग¥यो?, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ४ अड्ढ २८, २०५५ साल माघ १८ गते

सिमिको बोटभित्र कथाकारको दृष्टि, (तेजराज खतिवडाको बारेमा), जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५ अड्ढ २०, २०५६ साल मंसीर २० गते

बन्दी सर्जकको नविनतम सिर्जना, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ६ अड्ढ १०, २०५७ साल असोज १६ गते

भाषा आन्दोलनको विकासमा जनसंघर्षको भूमिका, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ७ अड्ढ ५, २०५८ साल साउन १५ गते

जनमत र म, जनमत मासिक, शताङ्क, वर्ष २२, अङ्क १–३, २०६१ चैत

“विनय रावल; अब सम्झना मात्र बाँकी हुने छ”, ज्योति, वर्ष २, पूर्णङ्क २, २०६२ भाद्र

सम्झनाका पानाहरु पल्टाउदा कवि ”इच्छुक” , इच्छुक स्मृति ग्रन्थ – २०६५

रुद्र खरेल ः व्यङ्ग्य निबन्धको शिखर व्यक्तित्व, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष १४अड्क  ११, २०६५ साल भदौ २३ गते

साहित्यकार गणेश शर्माः प्रतिवद्ध चेतनाका आवाज, गणेश शर्मा स्मृति ग्रन्थ प्रकाशन समिति, काठमाण्डौं, २०६५ भदौ

कलाकार मोहन खड्काः एक प्रेरक प्रसङ्ग, जनसंस्कृति, पूर्णाङ्क २ (इन्द्रेणी साँस्कृतिक समाजको मुखपत्र), २०५८ साल

टेप प्रकरण र साँस्कृतिक मोर्चाका चुनौतिहरु, जनादेश साप्ताहिक, वर्ष–१९, अङ्क–९, २०६६ पुस २८ गते 
गणतन्त्र कविताको, सान्दर्भिकता, जनादेश साप्ताहिक , २०६७ जेष्ठ २५ गते मंगलवार

विकलको राजनीतिक जीवन, रमेश विकल बिम्व एक प्रतिबिम्व अनेक,२०६७ – पुष

मैले जनकदाईलाई यसरी बुझे, जनक प्रसाद हुमागाई स्रष्टा एक द्रष्टा अनेक, स्मृति ग्रन्थ २०६७ साल माघ २८

गणतन्त्र आन्दोलनमा स्रष्टाहरुको भूमिका (लेख) गोरखापत्र दैनिक, बर्ष– १११ अंक २२ २०६८ साल जेठ १४ गते शनिवार

सांच्चिैका जनकवि केवलपुरे किसान, शव्द संयोजन मासिक वर्ष –८ अंक –८ पूर्णाड्ढ ९१ मंसिर २०६८ समर प्रतिक मासिक बर्ष २ अंक ३ पूर्णाड्क र फागुन २०६८

दुर्दान्त दुर्घटना, मूल्यांकन मासिक, बर्ष ३० पूर्णाड्क  २०२ बैशाख २०६९

घनश्याम ढकालको सांस्कृतिक उचाइ, लोकभावना त्रैमासिक, वर्ष –५, अंक –१७, २०६८ चैत्र –२०६९ वैशाख

 सम्झनाको तरेलीमा हमाल सरहरू, रुपाटार स्मारिका - २०६९
 मेरो दृष्टिमा घनश्याम ढकाल, वर्ष - १७, पूर्णाड्क- १९ ,प्रलेस , २०६९ असोज

 कर्मसंस्कार र प्रगतिशीलकरणको प्रश्न , प्रस्थान त्रैमासिक,वर्ष -१,अंक -१ , बैशाख -२०७१

 एउटा वेग्लै मान्छेको सम्झना, "स्मृतिमा रूद्र खरेल", रूद्र खरेल स्मृति ग्रन्थ सम्पादन समिति ,-                      कार्तिक- २०७१

विकलको राजनीतिक जीवन, रमेश विकल विम्ब एक प्रतिबिम्ब अनेक, २०६७  पुस ।

मैले जनक दाइलाई यसरी बुभेmँ, जनकप्रसाद हुमागाईं ः स्रष्टा एक द्रष्टा अनेक, स्मृति ग्रन्थ, २०६७ माघ– २८

गणतन्त्र आन्दोलनमा स्रष्टाहरुको भूमिका (लेख) गोरखापत्र दैनिक, वर्ष– १११, अङ्क– २२, २०६८ साल जेठ १४ गते शनिबार ।

साँच्चैका जनकवि केवलपुरे किसान, शब्द संयोजन मासिक वर्ष– ८, अङ्क– ८, पूर्णाङ्क– ९१, मङ्सिर– २०६८ समर–प्रतीक मासिक, वर्ष– २, अङ्क– ३, पूर्णाङ्क– ८ फागुन– २०६८

दुर्दान्त दुर्घटना, मूल्याङ्कन मासिक, वर्ष– ३०, पूर्णाङ्क– २०२ वैशाख, २०६९

साँच्चैका कवि केबलपुरे किसान, नौलो कोसेली मासिक पूर्णाङ्क– २०७० कार्तिक

चेरवको त्यो निम्तो, चेरव स्मृति ग्रन्थ, चेरव स्मृति प्रतिष्ठान, फागुन - २०७१ 




कृति र कृतिकारका वारेमा विभिन्न स्रष्टा एवं पत्रपत्रिकाहरु

सेतो दरवारको छेउवाट नियालेर हेर्दा, इस्माली, जनएकता साप्ताहिक, वर्ष ५ अङ्क ३३, २०५६ फागुन ३०  गते

सेतो दरवारको छेउवाटको सुन्दर प्रतिविम्व, पुण्य गौतम, प्रकाश साप्ताहिक, वर्ष १८ अङ्क २२, २०५७ जेष्ठ २ गते

उज्यालोको खोजीमा (सन्त्रस्त आँखाहरुको चर्चा), समय साप्ताहिक, २०६२ जेष्ठ ६ गते

अँध्यारो मात्र छैन यात्राको एउटा दृश्यमा, अभिनव, प्रकाश साप्ताहिक, वर्ष २१ अङ्क ३९

यात्राको एउटा दृश्य भित्रको दृश्य, कमल गिरी, हाँक साप्ताहिक, वर्ष २१ अङ्क ११, २०६० माघ ७ गते

प्रतिवद्धतामा स्वतन्त्रता हुन्छ र? (सेतो दरवारको छेउबाट वारे चर्चा), अच्युतम भट्टराई, सौर्य साप्ताहिक, वर्ष ४ अङ्क ९, २०५६ चैत्र ४ गते शुक्रवार

सन्त्रस्त आँखाहरुः श्रमजीवि वर्गको पीडा, विवश वस्ती, शव्द संयोजन, वर्ष २ अङ्क ४, २०६२ साउन

सन्त्रस्त आँखाहरुः समयको विसंगत तस्वीर, बुधवार साप्ताहिक, २०६२ जेष्ठ २५ गते बुधवार

मातृकाका सन्त्रस्त आँखाहरु, विमल बराल, अन्नपूर्ण पोष्ट, २०६२ बैसाख २४ गते

सन्त्रस्त आँखाहरुको गहिराईमा, प्रकाश योञ्जन, पूर्व साप्ताहिक, २०६१ भदौ ३१ गते

सेतो दरवारको छेउबाट एक दृष्टि, अपराजित क्षेत्री, जनआह्वान साप्ताहिक, २०५६ चैत्र १८ गते

सेतो दरवारको छेउबाटलाई नियालेर हेर्दा, निर्मला विष्ट, समदृष्टि साप्ताहिक, वर्ष ३ अङ्क १३, २०५६ फागुन १७ गते

सन्त्रस्त आँखाहरु, विजय सापकोटा, संकेत साप्ताहिक काभ्रे, २०६१ चैत्र ३१ गते

आसावादी कथाहरुको संगालो ‘सन्त्रस्त आँखाहरु’, अभिनव, प्रकाश साप्ताहिक, २०६२ असार २७ गते

सन्त्रस्त आँखाहरुः गरिखानेहरुको कथा, तिलक चाम्लिङ्ग, जनएकता साप्ताहिक, २०६२ भाद्र २० गते सोमवार

सन्त्रस्त आँखाहरु भित्र मातृका पोखरेल, नेपालीपत्र साप्ताहिक, २०६२ बैसाख ९ गते

यात्राको एउटा दृश्य, सावित्री श्रेष्ठ, अक्षलोक, पूर्णाङ्क २५

यात्राको एउटा दृश्य टेक्दै गरेका कवि मातृका पोखरेल, मोहन दुवाल, दैनिक पूर्वीय दर्पण, २०६१ भाद्र ५ गते शनिवार

यात्राको एउटा दृश्य नियाल्दा, वैरागी जेठा, .....................

रक्तआहालमा कुसुमित आगोका फूल, (यात्राको एउटा दृश्यवारे), यादव थपलिया ......................

कवितामा समसामयिकताको आवाज (यात्राको एउटा दृश्यवारे), बुधवार साप्ताहिक, २०६१ बैसाख २ गते

उज्यालोको खोजीमा पोखरेल, इश्वरी प्रसाद ज्ञवाली, ................

यात्राको एउटा दृश्य, एउटा कवितात्मक संग्रह, भोगिराज चाम्लिङ्ग, जनएकता साप्ताहिक

कविताभित्रको गायन, राजधानी दैनिक, ..................

यात्राको दृश्यावलोकन, बाबुराम विश्वकर्मा, शव्द संयोजन, ....................

सन्त्रस्त आँखाहरुलाई मेरा आँखाले हेर्दा, पुण्य घिमिरे, अक्षलोक साहित्यिक पत्रिका, पूर्णाङ्क २७, २०६२ वैशाख

सन्त्रस्त आँखाहरु भित्रका कथा र समकालीन मूल्यवोध, विजय चालिसे, जनमत, वर्ष २२ अङ्क ५

सेतो दरवारको छेउबाट र कवि मातृका पोखरेल, गोपीरमण उपाध्याय, प्रगतिशील साहित्य समालोचना, प्रथम संस्करण २०५९

कवि मातृका पोखरेल र उनको सेतो दरवारको छेउबाट, बलभद्र भारती, झिसमिसे, वर्ष २७ पूर्णाङ्क ३८, २०६२ चैत्र

यात्राको एउटा दृश्यभित्र नियाल्दा, केशरी अमगाई, ज्योति साहित्यिक पत्रिका, वर्ष १ अङ्क १, ..........

सर्पसँग पौंठेजोरी खेल्ने कविको कविता संग्रहः यात्राको एउटा दृश्य, रामप्रसाद ज्ञवाली, अक्षर द्वैमासिक, वर्ष २, अङ्क १, पूर्णाङ्क–४, वैशाख – साउन २०६२

सेतो दरवारको छेउबाट (कविता संग्रह) भित्र विचरण गर्दा, पुण्य कार्की, जनमत मासिक, वर्ष १७ अङ्क १२, पूर्णाङ्क–७५, २०५७ पुस

मातृका पोखरेल र उनको साहित्य एक चिनारी, मोहन बहादुर कायस्थ, दायित्व मासिक , पूर्णाङ्क ५५, २०६३ असार

मानवीय मूल्यमा आधारित सन्त्रस्त आँखाहरु, प्रतिरोध कार्की, साप्ताहिक आवाज, वर्ष ६, अड्ढ ३८, २०६३ फागुन १ गते मङ्गलवार

विद्रोह यात्राको एउटा दृश्य, चेतनाथ धमला, प्रकाश साप्ताहिक, वर्ष २४ अङ्क २४, २०६३ मंसीर ४ गते

मातृका पोखरेलका सन्त्रस्त आँखाहरु, मदनमोहन जोशी, तन्नेरी द्वैमासिक , वर्ष २८ अङ्क १, २०६३ असोज–मंशिर

”प्रगतिशील दृष्टिचेतका लेखक मातृका पोखरेल”, मोहन दुवाल, जनमत मासिक, वर्ष २४ अङ्क १, २०६४ पुस

”मातृका पोखरेलः समसामयिक कथ्यका कवि”, राजेन्द्र सुवेदी, जनमत मासिक, वर्ष २४ अङ्क ११÷१२, पूर्णाङ्क १२६, २०६४ पुस

”अनुहारभित्र कवि मातृका”, जनएकता साप्ताहिक , वर्ष १३ अङ्क ४२, २०६५ जेठ २७

”अनुहारहरुका पनि अनुहार”, चेतनाथ धमला, नयाँ प्रकाश साप्ताहिक, वर्ष १ अङ्क ४०, २०६५ असार २ गते सोमवार

”मातृका पोखरेलका कवितामा बैचारिक स्वर”, हेमनाथ पौडेल, मिर्मिरे मासिक, वर्ष ३६ अङ्क १२, पूर्णाङ्क २७१, २०६४ चैत

सन्त्रस्त आँखाहरु, यादव भट्टराई, छलफल साप्ताहिक, वर्ष २७ अङ्क १० पूर्णाङ्क  २०६५ साल मंसीर २९ गते

अनुहारहारहरुको अनुहार, सिता शर्मा, कौशिकी मासिक, बर्ष ८, अङ्क ७, पूर्णाङ्क ३३, २०६५ चैत ।

अनुहारहरु, ‘अँध्यारोको दीप’ ,  महेन्द्र भण्डारी, तन्नेरी द्वैमासिक बर्ष ३०, अङ्क ४, २०६५ फागुन चैत ।

मातृकाका केही कृतित्व केही व्यक्तित्व, ज्ञानराज सुवेदी, हाम्रो इन्द्रावती साप्ताहिक, वर्ष–२, अङ्क–१९, २०६६ मंसीर २२ गते

समयको एक पाटोका पठनीय कथाहरु, ध्रुव मधिकर्मी, पुनर्जागरण साप्ताहिक, वर्ष–२८ अङ्क–२०, २०६६ पुस ७ गते

समाजवादी यथार्थवादको कस्तीमा सन्त्रस्त आँखाहरु, जनएकता साप्ताहिक वर्ष १५, अंक ६, २०६६ साल साउन १९, २५, वन्दना ढकाल

वर्तमान भविष्यको काव्यिक चित्र, अनुहारहरु, धनप्रसाद सुवेदी , श्रमिक रचना त्रैमासिक, वर्ष ५०, पूर्णांक १०७, असार ,साउन  २०६७

सन्त्रस्त आँखाहरुमाथि समालोचनात्मक दृष्टि, सी.बी.आचार्य, मधुपर्क मासिक, वर्ष ४३ , अंक ५, पूर्णांक ४९६, असोज २०६७

अन्धकारको प्रतिरोधमा घाम भुल्किनु अधि( समिक्ष) प्रमोद धिताल, जनादेश साप्ताहिक बर्ष २० अंक १२ फागुन १० गने २०६७ साल

अनुहारको सेरोफेरोमा मातृका पाख्रेलका काव्य प्रवृति,पुण्य खरेल ( समालोचना) गरिमा मासिक, बर्ष २९ अंक ३ पूर्णाङ्क ३३९, फागुन २०६७

आलोचनात्मक यथार्थको  प्रतिनिधि कथा घाम झुल्किनु अधि ( समिक्ष) हीरामनी दुखी, जनदिशा राष्ट्रिय दैनिक बर्ष १० अंक १५०, २०६७ फागुन २१ गते  शनिवार

कमरेड पाताल बिरुद्घको मोर्र्चा (पुस्तक चर्च) सङ्गीत स्रोता दैनिक नर्या पत्रिका बर्ष४ अंक ३४५, २०६७ चैत्र १९ गते

गहन कथाहरु( घाम झुल्किनु अघिको चर्चा) नवयुवा मासिक बर्ष १६ पूर्णाङ्क १६० (जेठ असार २०६८)

राजनीतिको कथाकारीय सर्जरी ( घाम झुल्किनु अघिको समिक्षा) मूल्यांकन मासिक बर्ष २९ पूर्णाङ्क १९३ जेठ २०६८
कला र विचारमा माझिएका र परिवर्ततका राग बोकेको कविता (समालोचना) पूर्ण इन्फादा, समाष्टि त्रैमासिक बर्ष ३१ अंक ५ पूर्णाङ्क ७८ चैत्र बैशाख २०६७।६८

प्रगतिवाद र कवि मातृका पोखरेलको यात्राको एउटा दृष्य (समिक्षा) नन्दलाल आचार्य, अविव्यक्ति त्रैमासिक बर्ष४१ पूर्णाङ्क १५२, फागुन चैत्र २०६७

अन्तरंग पर्यवेक्षणका सन्दर्भमा “घाम झुल्किनुअघि” (समिक्षा)  डा. गोपिन्द पौडेल, भृकुटी साहित्यिक संस्कृतिक त्रैमासिक, पूर्णाङ्क १२, साउन भदौ असोज २०६८

कथाकार मातृका पोखरेल र "सन्त्रस्त आँखाहरू " कथाको विश्लेषण (समिक्षा) शारदा खतिवडा, चुवाडे स्मारिका स्वर्ण जयन्ती - २०६९

समयको नयाँ तश्वीर "घाम झुल्किनुअघि" (समिक्षा) , शैलज पौडेल, सगुन साहित्यिक त्रैमासिक ,  वर्ष १६ , माघ - चैत -२०६९ , पूर्णाङ्क २३

अन्धकारको प्रतिरोधमा “घाम भुल्किनु अघि” (समिक्षा) प्रमोद धिताल, जनादेश साप्ताहिक वर्ष– २०, अङ्क– १२ फागुन १० गते २०६७

अनुहारहरुको सेरोफेरोमा मातृका पोखरेलको काव्य प्रवृत्ति, पुण्य खरेल (समालोचना) गरिमा मासिक, वर्ष– २९ अङ्क, पूर्णाङ्क– ३३९, फागुन– २०६८

आलोचनात्मक यथार्थको प्रतिनिधि कथा ः “घाम भुल्किनु अघि” (समीक्षा) हीरामणि दुखी, जनदिशा राष्ट्रिय दैनिक वर्ष– १० अङ्क– १५०, २०६७ फागुन २१ गते शनिबार

कमरेड पाताल विरुद्धको मोर्चा (पुस्तक चर्चा) सङ्गीत स्रोता दैनिक नयाँ पत्रिका वर्ष– ४, अङ्क– ३४५, २०६७ साल चैत्र १९ गते

गहन कथाहरु (घाम झुल्किनु अघिको चचा) नवयुवा मासिक वर्ष– १६, पूर्णाङ्क– १६०, (जेठ–असार, २०६८)

‘राजनीतिको कथाकारीय सर्जरी’, (घाम भुल्किनु अघिको समीक्षा) मूल्याङ्कन मासिक, वर्ष– २९, पूर्णाङ्क– १९३ जेठ– २०६८

‘कला र विचारमा माझिएका र परिवर्तनको राग बोकेको कविता’ (समालोचना), पूर्ण इन्फादा, समष्टि द्वैमासिक, वर्ष– ३१ अङ्क– ५, पूर्णाङ्क– ७८, चैत्र÷वैशाख, २०६७÷२०६८

‘प्रगतिबाद र कवि मातृका पोखरेलको यात्राको एउटा दृश्य’ (समीक्षा) नन्दलाल आचार्य, अभिव्यक्ति द्वैमासिक वर्ष– ४१ पूर्णाङ्क– १५२, फागुन–चैत, २०६७

अन्तरङ्ग पर्यवेक्षणका सन्दर्भमा ‘घाम झुल्किनु अघि’ (समीक्षा) डा. गोपिन्द्र पौडेल, भृकुटी साहित्यिक, सांस्कृतिक त्रैमासिक, पूर्णाङ्क– १२, साउन–भदौ–असोज २०६८

 " अनुहारहरु" मा प्रतिबिम्बित अनुहारहरु ( समिक्षा ) - तेजविलास अधिकारी , शब्दाङ्कुर साहित्यप्रधान मासिक , वर्ष - १५ , अङ्क - ७ , पूर्णाङ्क - १७५ , - २०७३ बैसाख 






वार्ता र अन्तर्वार्ता

उन्नत बिचार र कलाबाट संयोजन गरिएका रचनालाई म उत्कृष्ट लेखन ठान्दछु ।
      बार्ताकार – मोहन दुवाल
      जनमत मासिक, वर्ष – २४, अङ्क – ११ र १२, पूर्णाङ्क – १२६, २०६४ पुस

पारिजात दिदीलाई कबिता लेखेर नियमित सुनाउनु पथ्र्यो ।
      बार्ताकार – खेम थपलिया
      हाम्रो जलजला मासिक, वर्ष –६  , अङ्क –१  , पूर्णाङ्क –१८  , २०६४ साउन

साहित्य राजनीतिलाई बाटो देखाउने हुनुपर्छ ।
      बार्ताकार – रमेश लम्साल
      साप्ताहिक महिमा , वर्ष – २४, अङ्क – ९, २०६४ बैशाख ६ गते बिहिबार

अगुवा पुस्तालाई पनि आलोचक भएर हेर्नुपर्छ ।
      बार्ताकार – विष्णु प्रभात
      प्रलेस, वर्ष – ४, , पूर्णाङ्क – १०, माघ – चैत २०५४ 

टनकपुर सन्धी राष्ट्रघाति कार्यको निरन्तरता हो ।
      बार्ताकार – जीबराम भण्डारी
      हिन्दु दैनिक , वर्ष – २, अङ्क – १५०, २०५० जेठ २० गते

प्रगतिशील साहित्य लेखनको प्रमुख समस्या दृष्टिकोणकै समस्या हो ।
      बार्ताकार – वैरागी जेठा
      नवजनप्रहार साप्ताहिक  ,  २०६०  साउन ६ गते बिहिबार

सचेत स्रष्टाहरुका लागि राजतन्त्र घिनलाग्दो संस्था हो ।
      बार्ताकार – भोगिराज चाम्लिङ
      जनएकता साप्ताहिक, २०६३ वैशाख ११ गते सोमबार 

कविताका बारेमा कविहरुको अभिमत
      बार्ताकार – पुण्य कार्की
      सहयात्री त्रैमासिक, वर्ष १, अड्ढ १, पूर्णड्ढ १, असोज २०५६

‘व्यवहार र सिद्धान्तको मेल छैन’ 
    वार्ताकार–डिलेन्द्र बज्यू,
    द विक्ली पोष्ट, बर्ष —१ अंक— २८, २०६६ जेठ —१७ गते ।

सांस्कृतिक आन्दोलनको प्रहारको पहिलो निसाना हामी आपैm हौं (बिचार) 
वार्ताकार खेम थपलिया
जलजला मासिक, वर्ष ९ पूर्णाङ्क ५२, २०६७ फागुन

रुपान्तरण नेतृत्व तहवाटै सुरु भयो भने प्रभावकारी हुन्छ
वार्ताकार प्रमोद धिताल, 
जनसंस्कृति त्रैमासिक, वार्ष २ अंक २, पूर्णाङ्क ४, २०६७ फागुन ।

“सांस्कृतिक आन्दोलनको प्रहारको पहिलो निसाना हामी आपैmँ हौँ” (विचार)– जलजला मासिक वार्ताकार– खेम थपलिया, वर्ष– ९, पूर्णाङ्क– ५२, २०६७ फागुन

‘रूपान्तरण नेतृत्व तहबाटै सुरु भयो भने प्रभावकारी हुन्छ’ (अन्तर्वार्ता) वार्ताकार– प्रमोद धिताल, जनसंस्कृति त्रैमासिक, वर्ष– २, अङ्क २, पूर्णाङ्क– ४, २०६७ फागुन

कुराकानी, अन्तर्वोध, वर्ष– ९, पूर्णाङ्क– १९
माघ–चैत, २०६९
वार्ताकार– होमशङ्कर बाँस्तोला

राम्रा  र जीवनोपयोगी कथाहरुले पाठक पाइरहेकै छन् उन्यन त्रैमासिक, वर्ष– १०, अङ्क– पूर्णाङ्क– १३ २०७० साउन–असोज
वार्ताकार– इन्द्रकुमार श्रेष्ठ ‘सरित’

 प्रगतिवादी कथा लेखन समग्र कथा लेखनकै मूलधार हो (अन्तर्वार्ता)
वार्ताकार- चेतनाथ धमला
कौशिकी द्वैमासिक , वर्ष - ११, अङ्क -२ , पूर्णाङ्क - ४८, मङ्सिर-पुष २०६८

यतिबेला नेपाली साहित्यको मूलधार प्रगतिशील साहित्यनै हो (अन्तर्वार्ता)
वार्ताकार - श्रीधर भावुक
नयाँ युगबोध राष्ट्रिय दैनिक , वर्ष -३५, अङ्क -१४८, भदौ २४ गते २०६८

 सामुहिक र संस्थागत ढाचामा लैजानुपर्छ (अन्तर्वार्ता)
वार्ताकार - चेतनाथ धमला
मधुपर्क मासिक , पूर्णाङ्क - ५३६ , माघ - २०७० 




भूमिकाहरु

कृति– बिचरा कफ्र्यू (कविता संग्रह)
लेखक– मिथिला फुयाँल
प्रकाशक– सुनगाभा प्रकाशन प्रा.लि.
प्रथम संस्करण– २०६४ पुस

कृति– अनुभूतिका क्षणहरु (कविता संग्रह)
लेखक– रमा पोखरेल
प्रकाशक– ...........
प्रथम संस्करण– २०५८ 

कृति– मनका खाडलहरु (कविता संग्रह)
लेखक– अनिल शर्मा
प्रकाशक– चन्द्रागिरी प्रकाशन, काठमाण्डौं 
प्रथम संस्करण– २०६० असार

कृति– नाम नखुलेको कालो पदार्थ (कविता संग्रह)
लेखक– रुद्र बबी
प्रकाशक– विवेक सिर्जनशील प्रकाशन प्रा.लि.
प्रथम संस्करण– २०६१

कृति– वेदनाका स्वरहरु (कविता संग्रह)
लेखक– सी.बी. गड्तौला
प्रकाशक– मल्टी ग्राफिक्स प्रिन्टर्स प्रा.लि.
प्रथम संस्करण– २०६१ असार

कृति– नालिस (कविता संग्रह)
लेखक– सिता शर्मा
प्रकाशक– सिर्जनशील प्रकाशन प्रा.लि.
प्रथम संस्करण– २०५७ मंसीर

कृति– युद्धक्षेत्र (उपन्यास)
लेखक– के.पी. अम्गाई
प्रकाशक– सिर्जनशील प्रकाशन, काठमाण्डौं
प्रथम संस्करण– २०५६

कृति– गोरु महापुराण (हास्यव्यंग्य काव्य)
लेखक– डा. गणेश कुमार पौडेल
प्रकाशक– जनमत प्रकाशन, बनेपा काभ्रे
प्रथम संस्करण– २०६३ चैत

कृति– संकल्प यात्रा (कथा संग्रह) 
लेखक– सौगात आचार्य
    प्रकाशक– ए.अ.ने.ज.सा.सं.
प्रथम संस्करण– २०६६ जेठ

कृति– फेरी पनि छिम्कालेकमा गुन्जिरहन्छन् यी गीतहरु (संस्मरण र कविताहरु)
लेखक– अनिल श्रेष्ठ
प्रकाशक– शारदा देउराली पाक्षिक प्रकाशन 
प्रथम संस्करण– २०६६ साल 

कृति: बन्दुक आँसु र फूलहरु ( कविता संग्रह )
लेखक : डि. कौडिण्य 
प्रकाशक : सहिद सृजना संरक्षण अभिमान 
मिति : २०६६ फागुन


कृति : गोमा रत्न ( खण्डकाव्य )
लेखकः मणिकुमार पोखरेल 
प्रकाशिका :विमला पोखरेल
प्रथम —२०६८ चैत्र


कृति: यथार्थ प्रतिविम्ब  ( कविता संग्रह )
लेखक : मंजुलाल श्रेष्ठ 
प्रकाशक :  विद्युतकर्मी साहित्यिक समाज 
 प्रथम - २०७० माघ


कृति: हिउँ फूल्ने गाउँहरू  ( कविता संग्रह )
लेखक : कृष्ण उदासी 
प्रकाशक : सम्मोहन साहित्यिक पत्रिका मासिक 
प्रथम :- २०७० असार 

 कृति: सम्झनाका झिल्काहरु  
लेखक : विष्णुबहादुर सिंह  
प्रकाशक , विद्युतकर्मी साहित्यिक समाज ,
२०७२ फागुन

कृति : पैंतालाले थिचेको ईश्वर 
लेखक: रोहित दाहाल 
विधा: कथा सङ्ग्रह 
प्रकाशक : प्रगतिशील लेखक सङ्घ, नेपाल 
२०७३ मंसिर 



प्रकाशित कृतिहरु

सेतो दरबारको छेउबाट ( कविता संग्रह )
प्रकाशक –सिर्जनशील प्रकाशन
प्रकाशन मिति – २०५६ फागुन
भूमिका – निनु चापागाई, हरि गोबिन्द लुइटेल, रुद्र खरेल, आहुति
छापाखानाः लुम्बिनी प्रिन्टिङ्ग काठमाण्डु
पृष्ठः .......
मूल्यः रु. २०।–
मदन पुरस्कार पुस्तकालय दर्ता नं. १९६७५

यात्राको एउटा दृश्य (कविता संग्रह)
प्रकाशक –विवेक सिर्जनशील प्रकाशन, काठमाण्डु
प्रकाशन मिति – २०६० पुष
भूमिका – डा. ताराकान्त पाण्डेय, यज्ञनिधि दाहाल
छापाखानाः कान्तिपुर अफसेट, काठमाण्डु
पृष्ठः —६१
मूल्यः रु. ३०।–
ISBN  ९९९३३–६८९–७–०
मदन पुरस्कार पुस्तकालय दर्ता नं. १९६७७


सन्त्रस्त आँखाहरु (कथा संग्रह)
प्रकाशक – जनमत प्रकाशन, काभ्रे, बनेपा
प्रकाशन मिति – २०६१ चैत
भूमिका – इस्माली, विजय चालिसे
छापाखानाः नेबुला प्रिन्टर्स, बागवजार, काठमाण्डु
पृष्ठः ६४
मूल्यः रु. १००।–
ISBN  ९९९४६–६३५–१–८
मदन पुरस्कार पुस्तकालय दर्ता नं. २१०५१

अनुहारहरु (कविता संग्रह)
प्रकाशक –धौलागिरी साहित्य प्रतिष्ठान, बाग्लुङ्ग
प्रकाशन मिति – २०६४
भूमिका – डा. ताराकान्त पाण्डेय
छापाखानाः जनसेवा अफसेट, बाग्लुङ्ग
पृष्ठः १५+४७
मूल्यः रु. ५०।–
ISBN  ९७८–९९३७–२–००००–०
मदन पुरस्कार पुस्तकालय दर्ता नं. २५८३०

घाम झुल्किनुअघि (कथा संग्रह)
प्रकाशक : साझा प्रकाशन
प्रकाशन मिति : २०६७ साल
छापाखाना : साझा प्रकाशनको छापाखाना, पुल्चोक ,ललितपुर
पृष्ठ : ९६+१२
ISBN  ९७८( ९९९३३ (२ (९६६( ४
मदन पुरस्कार पुस्तकालय दर्ता नं. २९९७४




सोधपत्र
‘संत्रस्त आँखाहरु’ कथा संग्रहको कृतिपरक अध्ययन
      सोधार्थी नेत्रप्रसाद चापागाईं
      शास्त्री तृतीय वर्ष, रो.नं. १५१०
      बाल्मिकी विद्यापिठ, २०६५ ।

‘मातृका पोखरेलको जीवनी’ व्यक्तित्व र कृतित्वको अध्ययन
      त्रिभुवन विश्वविद्यालय
      त्रिभुवन बहुमुखी क्याम्पसको एम.ए. दोस्रो बर्षको दशौंपत्रको प्रयोजनका लागि प्रस्तुत
      सोधार्थी– चक्र बुढा थापा
      नेपाली शिक्षण विभाग, त्रिभुवन बहुमुखी क्याम्पस, पाल्पा, २०६५ ।


‘मातृका पोखरेलको काव्यकारिता'
      त्रिभुवन विश्वविद्यालय
       मानविकी  तथा सामाजिक शास्त्र संकाय अन्तर्गत नेपाली केन्द्रीय विभागको  स्नातकोत्तर तह दुतीय              वर्षको दशौँ पत्रको प्रयोजनका लागि प्रस्तुत शोधपत्र 
      सोधार्थी– यमलाल आचार्य 
      शैक्षिक सत्र - २०६५/०६६  रोल नम्बर - २८६ 

  'घाम झुल्किनुअघि' कथा संग्रहको कृतिपरक अध्ययन
      त्रिभुवन विश्वविद्यालय
     रत्नराज्य लक्ष्मी क्याम्पस
    नेपाली  शिक्षण समिति , स्नातकोत्तर तह दुतीय  वर्षको दशौँ पत्रको प्रयोजनका लागि प्रस्तुत शोधपत्र।
    सोधार्थी– टंकप्रसाद   पोखरेल
    २०६९ साल ।


 'विधा तत्वका आधारमा सन्त्रस्त आँखाहरु कथासङ्ग्रहको अध्ययन'
    त्रिभुवन विश्वविद्यालयमानविकी तथा सामाजिकशास्त्र सङ्कायअन्तर्गत 
  पद्मकन्या बहुमुखी क्याम्पसनेपाली शिक्षण विभागको
  स्नातकोत्तर तह द्वितीय वर्षको दसौँ पत्रको
  प्रयोजनका लागि  प्रस्तुत शोधपत्र    
  शोधार्थी   - विनिता कुइँकेल       
  पद्मकन्या वहुमुखी क्याम्पसबागबजार,२०७२  साल ।

No comments:

Post a Comment